<BGSOUND loop=infinite src="http://cyberonehost.com/singgah.wma">

Tuesday, October 28, 2008

Peluang Belajar Untuk Peserta KEDA

Assalamualaikum,,,,Bakeri Ria Academy dengan kerjasama Lembaga Kemajuan Wilayah Kedah, telah menjalinkan kerjasama membantu peserta KEDA, mengikuti kursus Sijil Kemahiran Malaysia. Butir2 kursus adalah seperti berikut:

Kursus : Sijil Pembantu Penyedia Roti Tahap 1 (MLVK)
Jangka Masa Kursus : 6 Bulan
Kelayakan : Penduduk Negeri Kedah yang telah bedaftar dengan KEDA.
Umur : 18 tahun keatas.

Kemudahan Yang Disediakan:
Elaun : RM 300 sebulan
Asrama : Disediakan
Bimbingan Kerjaya Selepas Menamatkan kursus.

Kepada Yang Berminat atau Ingin Membantu Kenalan Yang Ada,
Sila Hubungi Cheffarid 019-3824067

Tarikh Tutup Permohonan 15 Nov 2008

1 Comments:

At Thursday, 30 October, 2008, Anonymous Anonymous said...

salam chef,
boleh saya tahu kandungan skop MLVK nie? saya kurang arif mengenai dunia bakery nie.

adakah saya mesti berdaftar dengan Keda, bole chef beritahu bagaimana caranya?adakah Keda menerima permohonan saya jika saya baru mahu mendaftar?

thanks

 

Post a Comment

<< Home