<BGSOUND loop=infinite src="http://cyberonehost.com/singgah.wma">

Tuesday, November 25, 2008

PENDAFTARAN BELIA NEGERI SELANGOR MENGIKUTI KURSUS JPK

Assalamaulaikum,,,,Langkah permulan Saudara & Saudari menceburi kerjaya sebagai seorang chef bermula sekarang....

TAWARAN DIBUKA KEPADA BELIA NEGERI SELANGOR MENGIKUTI KURSUS JABATAN PEMBANGUNAN KEMAHIRAN(dahulu dikenali MLVK), KEMENTERIAN SUMBER MANUSIA

Butir2 kursus adalah seperti berikut:
Nama Kursus : Junior Baker Certificate Level 1 & Intensive Bakery Certificate Level 2
Jangka Masa Kursus : 6 Bulan
Hari : Isnin - Jumaat
Masa : 09.00 am - 04.30 pm
Tempat Kursus : Bakeri Ria Academy, No 27 Jalan Bandar 3, Taman Melawati Hulu Klang

Syarat Penyertaan:
* Berumur 18 tahun keatas
* Penduduk Tetap & Permaustautin Negeri Selangor
* Membaca & menulis

Kemudahan Yang Disediakan:
* Makmal Bakeri yang lengkap dengan perlatan bakeri terkini
* Chef yang berpengalaman
* Asrama
* Pinjaman disediakan
* Elaun (diambil dari pinjaman)
* Silibus pembelajaran mengikut resepi terbaru pasaran
* Peluang pekerjaan dengan Pasaraya Besar & Perhotelan

KEPADA YANG BERMINAT,, SILA HUBUNGI
03-41078917 & cheffarid 019-3824067

ATAU, SILA DAFTAR DENGAN MENGISIKAN NAMA, ALAMAT, NO TEL & NO K/P
Disini http://cheffarid.com/?page_id=49

SATU SESI TAKLIMAT AKAN DI ADAKAN PADA 02 DECEMBER 2008 DI BAKERI RIA ACADEMY, PUKUL 12 TGH.

1 Comments:

At Thursday, 27 November, 2008, Anonymous Anonymous said...

haiii..saya berminat untuk belajar membuat roti daripada asas. saya tiada pengetahuan atau kemahiran untuk membuat roti. menurut pandangan chef, apa yang saya perlukan untuk belajar membuat roti, adakah saya perlu menghadiri kelas dan sebagainya. saya berharap chef dapat membantu saya di dalam hal ini.

 

Post a Comment

<< Home