<BGSOUND loop=infinite src="http://cyberonehost.com/singgah.wma">

Tuesday, June 13, 2006

Kursus Pada 20 Jun 2006

Kepada suri rumahtangga(atau yang boleh ambil cuti) yang berminat menghadiri Butter Cream Cake Decoration, Bakeri Ria Academy akan menganjurkan kursus pada:
Tarikh : 20 Jun 2006-Selasa
Masa : 1.30 ptg
Subjek : Cara Topping, membuat daun, tirai hiasan, bunga & teknik campuran warna
Jenis Kek: Kek Hantaran & Kek Harijadi (Sponge Cake)
Yuran : RM 150.00
Instuctor : cheffarid

Jika sudi, call saya untuk pendaftaran.

2 Comments:

At Wednesday, 14 June, 2006, Anonymous Anonymous said...

Salam kenal dari saya. Baru jer dapat add blog ni dari blog Bahtiar. Saya memang suka orang melayu mengusahakan industri bakery ini. Tapi saya masih gagal untuk berdiri bersaing dengan bangsa cina dan india. Semoga ilmu yang dikongsikan disini dpt menyemarakan semangat saya dan semua orang melayu yg ingin berjaya dlm industri ini.

 
At Wednesday, 14 June, 2006, Blogger Azlina Ahmad said...

Kalau student tak ada discount ke chef? Heheh.

 

Post a Comment

<< Home